حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 53 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 9 تعداد دیدگاهها : 53×
نظر رئیس شورای شهر تهران راجع دارالقرآن اکباتان
07 ژوئن 2015 - 13:20
شناسه : 127
بازدید 1534
7

 چمران:  کار را تعطیل نمی‌کنیم در عین حال «مهدی چمران»، رئیس شورای شهر تهران هم دیروز در گفت‌وگو با «شهروند» درباره اعتراض ساکنان اکباتان به ساخت دارالقرآن در فضای سبز گفت: در اکباتان زمینی وجود داشت که مورد استفاده ورزشکاران قرار می‌گرفت و همین‌طور بچه‌ها در آن بازی می‌کردند. چند‌سال پیش شهرداری منطقه این زمین […]

ارسال توسط :
پ
پ

2-1-20134819121


 چمران:  کار را تعطیل نمی‌کنیم
در عین حال «مهدی چمران»، رئیس شورای شهر تهران هم دیروز در گفت‌وگو با «شهروند» درباره اعتراض ساکنان اکباتان به ساخت دارالقرآن در فضای سبز گفت: در اکباتان زمینی وجود داشت که مورد استفاده ورزشکاران قرار می‌گرفت و همین‌طور بچه‌ها در آن بازی می‌کردند. چند‌سال پیش شهرداری منطقه این زمین را برای ساخت یک مرکز مذهبی در نظر گرفتند زمانی که قرار شد این زمین برای ساخت دارالقرآن اختصاص پیدا کند، شهرداری منطقه باز تصمیم گرفت که آن زمین را واگذار نکند در بخش دیگری از شهرک اکباتان که محل استقرار کارگاه‌های مترو بود ٢٠٠متر از زمین دیگری را برای ساخت این دارالقرآن اختصاص دادند که نه نزدیک خانه کسی است، نه مزاحمتی برای رفت و آمد افراد ایجاد می‌کند و از نظر ما اعتراض اهالی وارد نیست.»

چمران در بخش دیگری از سخنانش گفت که توصیه شورای شهر به شهرداری این بوده است که اطراف این ساختمان را درختکاری کنند اما ساخت این دارالقرآن تعطیل نمی‌شود و آنها باید به کارشان ادامه بدهند.

تاریخ خبر ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

ثبت دیدگاه

یک پاسخ برای “نظر رئیس شورای شهر تهران راجع دارالقرآن اکباتان”
  1. اگر بجای این مرکز دارالقران مجوز ساخت یه کافی شاپ خاص یا قهوه خونه سنتی …… رو داده بودید اصلا تجمعی صورت نمیگرفت برعکس پسر دخترای این منطقه که معروف به …. هستند حتما مکان امنی پیدا میکردند و پدر مادرشونم از همه مسئواین تشکر ویژه میکردند….

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.