حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 53 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 9 تعداد دیدگاهها : 53×
برگزاری مراسم گرامیداشت شهید علی‌وردی با حضور گسترده مردم
01 نوامبر 2022 - 9:13
شناسه : 1446
بازدید 294
2

مراسم گرامیداشت شهید آرمان ع لی‌وردی عصر امروز با حضور تعداد از مردم در شهرک اکباتان تهران و محل شهادت این شهید بزرگوار توسط حسینیه و دارالقرآن عشاق المهدی (عج) شهرک اکباتان برگزار شد. در این مراسم، که با حضور خانواده شهید علی‌وردی و تعداد بسیاری از مردم تهران و‌ ساکنان شهرک اکباتان حضور داشتند، […]

ارسال توسط :
پ
پ

مراسم گرامیداشت شهید آرمان ع

لی‌وردی عصر امروز

با حضور تعداد از مردم در شهرک اکباتان تهران و محل شهادت این شهید بزرگوار توسط حسینیه و دارالقرآن عشاق المهدی (عج) شهرک اکباتان برگزار شد.

در این مراسم، که با حضور خانواده شهید علی‌وردی و تعداد بسیاری از مردم تهران و‌ ساکنان شهرک اکباتان حضور داشتند، حاج  سعید حدادیان به ذکر مصیبت پرداخت و همچنین علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز با مردم به گفت وگو کرد.

ظهیر قربان کریمی مسئول دارالقرآن شهرک اکباتان در مورد این مراسم اظهار داشت: «از شش روز قبل که این خبر اعلام شد و به گوش همه رسید که چنین اتفاق وحشتناکی برای یک طلبه بسیجی در شهرک اکباتان افتاده است، تمام مردمی که در مساجد و مکان های مختلف این شهرک در مراسم مذهبی شرکت می کنند و فعال هستند؛ غمی بین شان افتاده است. این اتفاق به نام مردم و محله اکباتان داشت منتشر می شد، به این فکر افتادیم.

وی خاطر نشان کرد: از نظر ما عده ای که این کار را کردند، افرادی بودند که حقوق و مواجب بگیر فتنه گرهایی هستند که چشم دیدن این مردم و زندگی آنها را ندارند و دنبال این بودند که یک اسمی روی اکباتان بگذارند و می خواستند این ننگ را به نام اکباتان بزنند. دو روز است که به صورت جدی به این فکر افتادیم که برای تجلیل از این شهید بزرگوار و اعلام برائت از چنین افرادی در شهرک اکباتان مراسمی را برگزار کنیم. من از سال ۶۸ ساکن این منطقه هستم و از طرف همه اهالی می توانم این حرف را بزنم که همه اقشار اکباتان از این اتفاق منفورند و با چنین حرکاتی به شدت مخالفند.

شاید برای خیلی ها جالب باشد که بدانند این مطالبه برای برگزاری چنین مراسمی از سوی چه افرادی به ما می شد. ادم هایی که اگر با ظاهرشان قضاوت شوند اصلاً به ذهن خطور نمی کند که ایشان هم چنین مسئله ای را خواستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

خبرگزاری ایرنا

مشرق نیوز

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.